tirsdag den 15. oktober 2013

Dit barns første besøg hos frisøren

Hos HÅRKUNST byder vi selv de aller mindste børn hjertelig velkommen. Vi er bevidste om at det er vigtigt for dit barn at få en god start hos frisøren.

Vi ville nødig undvære vores små pode-kunder, så derfor sikrer vi os altid når vi skal ansætte en ny frisør, at det er en der kan li' at ha' med børn at gøre.

Det hår man er født med falder enten af igen, eller bliver aldrig til rigtigt hår. Med andre ord, håret gror sjældent ud på samme tid over hele hovedet, så derfor skaber det en bedre sammenhæng, hvis det bliver klippet lidt til indtil det kan blive til en komplet frisure.


Jeg taler om nogen af erfaring, da jeg har en datter på 2 år. Hun var så at sige skaldet til hun var ca. 1 år gammel. Så begyndte det ellers at vokse i nakken, der kom krøller og jeg nænnede ikke at klippe det af:( Så var personalet efter mig flere gange og sagde: du bliver altså nødt til at klippe hende lidt :-) Som mor nænnede jeg det jo bare ikke - nu havde hun jo endelig fået hår ;-)  Nå, men der var jo ingen vej udenom og det er jo helt utroligt som det har hjulpet OG ser meget pænere ud. Nu bliver jeg ved med at klippe det op i nakken indtil resten kommer med ned. Jeg vil blot understrege at det er en skrøne at jo før og oftere man klipper håret på sit barn jo kraftigere bliver håret når man bliver voksen. PASSER IKKE!!! Håret er arveligt betinget og sådan er det bare :-)

Hos os i HÅRKUNST er det muligt at se en tegnefilm, sidde i høj stol og vi har altid en lille overraskelse til sidst :-)

Så husk gode vaner kan ikke starte for tidligt!!

Hilsen Frisør Anette Birk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar